Београђанин ухватио лопове из аутобуса

18. јул 2011.

Несвакидашње храбар потез Милорада Лолића умало га није коштао живота. Јурио разбојника све док нису заједно пали кроз стаклени кров радионице

Београђанин Милорад Лолић (30) ни слутио није да ће после једног немилог и ненаданог догађаја у градском превозу постати јунак дана. Јер, не размишљајући нимало о евентуалним последицама, овај млади човек ризиковао је свој живот, како би спасио - туђи.

А све је почело око 12.30 часова, у препуном аутобусу који саобраћа на линији 31, у Устаничкој улици.

- Седео сам у аутобусу с другом, када је једна путница изненада вриснула - започиње своју причу Милорад Лолић. - Двојица младића, ромске националности, на станици на Аутокоманди, напала су је у гужви, с леђа и грубо јој с врата откинули златан ланац. Онда су изашли из возила и дали се у бег.

Међутим, за њима су потрчали Лолић, његов пријатељ Иван Мирковић и још неколико путника из “31”.

- Један нам је одмах побегао, али другог разбојника смо успели да ухватимо - наставља даље Лолић. - Међутим, док смо пријатељ и ја телефоном покушавали да позовемо полицију и нападачу, на трен окренули леђа, он нам се извукао и почео да бежи према Улици Симе Игуманова.

И Лолић и Мирковић потрчали су опет за њим. Онда је разбојник покушао да се сакрије у једном фризерском салону, а кад му то није успело, прескочио је неколико гаража и завршио на крову оближње радионице у којој се прави стилски намештај, а чији је власник Бата Раичевић.

- С обзиром на то да сам јурио разбојника и ја сам се задесио на крову радионице, који је од стакла. Не знам како, али једног тренутка сам кроз њега пропао. Доњи део тела ми је упао кроз стаклени кров, а рукама сам успео да се задржим да не паднем доле на машине и да се још више не повредим - каже Лолић.

Срећом, на лице места је убрзо стигла полиција, која је ухапсила једног од разбојника, Срђана С., док је храбри Милорад Лолић, возилом Хитне помоћи превезен на Институт за ортопедију на Бањици, где су му констатоване лакше телесне повреде.

- Имао сам среће, иако је крварење било обилно, да није пресечен ниједан крвни суд, нити је коска поломљена - каже Лолић. - После свега, иако сам се повредио, није ми жао. Поново бих учинио исто, помогао другоме у невољи!

После указане потребне лекарске помоћи, јунак дана, Милорад Лолић, пуштен је на кућни опоравак.

Извор: Вечерње новости